خرید جهیزیه ارزان

ساخت وبلاگ

تشخیص اصل یا تقلبی بودن تلویزیون سامسونگ

سامسونگ چون برند محبوبی است و طرفداران خاص خود را دارد و همینطور تنوع محصولات در آن زیاد است تقلب و سوء استفاده هم بیشتر در ان صورت می گیرد. بهترین راه برای خرید تلویزیون سامسونگ در ابتدا همان چک کردن مدل های آن در سایت اصلی شرکت سامسونگ است.

در محصولات سامسونگ بر روی جعبه بسته بندی هم نام این برند و همینطور لوگوی مخصوص سامسونگ درج می شود. قبل از باز کردن جعبه دستگاه به این موارد هم می توان دقت کرد. بعد از باز کردن بسته بندی تلویزیون لوازم جانبی موجود در آن را کنترل و چک کنید. باید یک دفترچه راهنما برای استفاده در آن موجود باشد. سریال درج شده بر کارتن، بر روی برچسب پشت تلویزیون و همینطور داخل تنظیمات آن همگی باید یکسان باشد.

برای دریافت سریال تلویزیون سامسونگ این مسیر را بروید:

Menu -> Support -> Contact Samsung

تشخیص اصل یا تقلبی بودن تلویزیون ال جی

روش های ذکر شده برای دیگر تشخیص برند های دیگر تلویزیون برای تلویزیون ال جی هم صادق هستند.

  • علاوه بر آن موارد نکته خاصی که در مورد تلویزیون های ال جی وجود دارد کنترل مخصوص تعبیه شده برای آن است. بعد از خرید تلویزیون ال جی و بررسی موارد گفته شده، ریموت کنترل دستگاه را به خوبی با مدل های ثبت شده در سایت معتبر ال جی چک کنید. ریموت کنترل تلویزیون های ال جی منحصر به فرد بوده و دارای ظاهر و ویژگی های خاصی هستند. نام برند ال جی در زیر ریموت کنترل درج شده است.
  • نکته دیگر سیستم عامل موجود در تلویزیون های ال جی است. تلویزیون های ال جی اکثرا سیستم عامل WebOS دارند اگر سیستم عامل گفته شده اندروید بود می توان به تقلبی بودن آن شک کرد.

برای خواندن متن کامل به این لینک مراجعه کنید.

 

خرید جهیزیه ارزان...
ما را در سایت خرید جهیزیه ارزان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیروان kharidjahaz بازدید : 132 تاريخ : 14 مرداد 1401 ساعت: 9:23